Mä tässä jo pähkäilin, että odotanko vielä, vai laitanko jo uudet pätkät tänne ja päätin, että laitan, ni mielenkiinto pysyy yllä. Olkaahan hyvät arvoisat lukijat.

 

****

 

Niin me sitten olimme aina yhdessä kuin paita ja peppu. Tosin asuntolassa oli aina niin hankalaa seurustella, kun aina oli joku paikalla häiriköimässä, joten se kyllä latisti välillä tunnelmaa.

 

 

Eräänä iltana Bert saattoi minut asuntolalle. Me pysähdyimme pihalle, jossa sillä hetkellä oli hiljaista ja rauhallista. Bert seisoi aivan edessäni ja katsoi silmiini, niin että tunsin poskiani alkavan kuumottaa.

 

Hämilläni laskin katseeni, enkä tiennyt miten olisi pitänyt olla. En ollut uskonut, että kukaan saattaisi edes kiinnostua minusta, sillä erosin kaikista muista niin paljon. En uskonut, että entinen poikaystävänikään oli ollut tosissaan, kuten en itsekään. Sen tajusin nyt, sillä minä tunsin sillä hetkellä paljon sellaista, mitä en ollut tuntenut silloisen poikaystäväni kanssa.

 

Sydämeni hakkasi lujaa ja minä toivoin siinä samassa, että voisin viettää koko loppuikäni Bertin kanssa.

Rakastan%20sinua-normal.jpg

Sinä olet kauneinta mitä olen koskaan nähnyt”, Bert sanoi ja sipaisi sormillaan kevyesti poskeani.

Nyt sitä hupsit”, sanoin ja katselin ujona maahan.

Ei, en hupsi”, Bert sanoi ja polvistui eteeni, ”minun on pitänyt kysyä tätä jo pidemmän aikaa, kun me kumminkin olemme jo aika kauan seurustelleet”, hän aloitti ja veti syvään henkeä.

Niin”, minä henkäisin ja tunsin, miten sydämeni alkoi hakata yhä lujemmin.

Tuota.. krhm...”, Bert aloitti ja näytti jännittyneeltä hänkin, ”Minä... minä sitä vaan, että... tuota... menisitkö kanssani naimisiin?” hän sai viimein änkytettyä ja ojensi minua kohti pientä tummaa rasiaa.

Will%20You%20Marry%20Me-normal.jpg

Otin rasian käteeni, enkä saanut hetkeen sanaakaan sanotuksi. Tärisevin sormin avasin rasian ja siellä oli mitä kaunein sormus.

Oi kyllä”, minä henkäisin ja laitoin sormuksen sormeeni, kun Bert nousi seisomaan.

Hän näytti yhtä aikaa helpottuneelta ja onnelliselta ja oli kaatua kun hyökkäsin hänen kaulaansa ja me suutelimme

You%20Are%20So%20Beautiful-normal.jpg

Siinä me olimme kahdestaan pitkän aikaa ja kaikki muut tuntui unohtuvan kokonaan. Olin sillä hetkellä varmasti maailman onnellisin simnainen.

 

****

Tässäpä tämä pätkä, kohta tulee seuraava...